Spreken over pijnmanagement op bijeenkomst

Spreker over pijnmanagement

Als spreker over pijnmanagement op jouw event laat ik de aanwezigen ervaren hoe zij veel meer winst kunnen halen uit pijn tijdens de lezing ‘No Pain, No Gain.’ Op interactieve wijze ontdekt iedereen dat als zij de natuurlijke reactie volgen en weglopen van de pijn, ze deze winst mislopen. Met humor, dilemma’s en klantverhalen maak ik pijnlijk zichtbaar dat als je rigoureus en onzorgvuldig kiest om pijn te doen, je onnodige en blijvende pijn veroorzaakt. Waardoor je ook de kans mist op positieve impact.

Praten over pijn deprimerend of ongemakkelijk?

Juist niet. No pain, no gain is:

  • Humoristisch, want lachen gaan we zeker!
  • Realistisch, want het moet wel bruikbaar zijn!
  • Persoonlijk, met persoonlijke en professionele ervaringen als illustratie!
  • Pragmatisch, van praten naar bruikbare tips voor resultaten!

Dit levert het op

Na mijn verhaal weet je waarom we pijn ontlopen en winst op straat laten liggen. Je hebt inzicht in hoe pijn werkt in de praktijk aan de hand van drie simpele pijnprincipes. En je verlaat de zaal met inspiratie en concrete handvatten om te kunnen putten uit pijn voor positieve impact.

“Bedankt. Het was een bijzondere interactieve avond.”
J. Verbrugge

“Inspirerende boeiende avond, zet tot nadenken en daarnaast gelijk toepasbaar. Kijk uit naar de boekpresentatie over pijnmanagement.”
M. Vermeer

“Je verhaal was authentiek, diepgaand en activerend. Ik ben geraakt en ging toch met een fijn gevoel de deur uit.”
N. Zwart

“Heldere uitleg, actieve dilemma’s en de optie om de parel uit de pijn te filteren. Inspirerend en uitkijkend naar je boek!”
A. Lookman van Santou

“We hebben gelachen en waren ontroerd. En je hebt ons geleerd hoe we met pijn kunnen omgaan en hoe daar veel moois van kan komen.”
P. Wouda

“De lezing heeft me geraakt en heeft me – vanuit meerdere perspectieven – aan het denken gezet.”
E. Servaas

 

Interessant voor ondernemers, managers, bestuurders en professionals

Als ondernemer kun je na deze lezing de pijn van klanten benutten om klantgericht te gaan werken in plaats van klantgezwicht.
Ben je manager? Dan hoor je hoe je nieuwe managementinformatie haalt uit de organisatiepijn en hoe je deze informatie inzet om effectief en resultaatgericht te veranderen.
Een succesvol leider kan effectief knopen doorhakken en doorpakken als er om verantwoordelijk leiderschap gevraagd wordt. Deze belangrijke vaardigheden passeren de revue in mijn lezing.
Voor werken met en voor mensen als professional, biedt pijn je de kans om mensen te motiveren en in beweging te krijgen. En helpt pijn je om meer plezier en positieve impact te bereiken.

Is de doelgroep voor jouw event dezelfde als de mijne? Dan verrijk ik graag jouw programma als spreker over pijnmanagement!

Neem contact op