Spreker

Als spreker op jouw event laat ik de aanwezigen ervaren hoe zij veel meer winst kan halen uit pijn tijdens de lezing ‘No Pain, No Gain.’ Op interactieve wijze ontdekt iedereen dat als zij de natuurlijke reactie volgen en weglopen van de pijn, ze deze winst mislopen. Met humor, dilemma’s en klantverhalen maak ik pijnlijk zichtbaar dat als je rigoureus en onzorgvuldig kiest om pijn te doen, je onnodige en blijvende pijn veroorzaakt. Waardoor je ook de kans mist op positieve impact.

Praten over pijn deprimerend of ongemakkelijk?

Juist niet. No pain, no gain is:

  • Humoristisch, want lachen gaan we zeker!
  • Realistisch, want het moet wel bruikbaar zijn!
  • Persoonlijk, met persoonlijke en professionele ervaringen als illustratie!
  • Pragmatisch, van praten naar bruikbare tips voor resultaten!

Dit levert het op

Na mijn verhaal weet je waarom we pijn ontlopen en winst op straat laten liggen. Je hebt inzicht in hoe pijn werkt in de praktijk aan de hand van drie simpele pijnprincipes. En je verlaat de zaal met inspiratie en concrete handvatten om te kunnen putten uit pijn voor positieve impact.

“Bedankt. Het was een bijzondere interactieve avond.”
J. Verbrugge

“Inspirerende boeiende avond, zet tot nadenken en daarnaast gelijk toepasbaar. Kijk uit naar de boekpresentatie over pijnmanagement.”
M. Vermeer

“Je verhaal was authentiek, diepgaand en activerend. Ik ben geraakt en ging toch met een fijn gevoel de deur uit.”
N. Zwart

“Heldere uitleg, actieve dilemma’s en de optie om de parel uit de pijn te filteren. Inspirerend en uitkijkend naar je boek!”
A. Lookman van Santou

“We hebben gelachen en waren ontroerd. En je hebt ons geleerd hoe we met pijn kunnen omgaan en hoe daar veel moois van kan komen.”
P. Wouda

“De lezing heeft me geraakt en heeft me – vanuit meerdere perspectieven – aan het denken gezet.”
E. Servaas

 

Interessant voor ondernemers, managers, bestuurders en professionals

Waarom de lezing vooral boeiend is voor deze doelgroepen:

  • Als ondernemer mis je de kans om de pijn van klanten te benutten om klantgericht te gaan werken in plaats van klantgezwicht.
  • Als manager mis je de kans om nieuwe managementinformatie te halen uit de organisatiepijn en deze informatie in te zetten om effectief en resultaatgericht te veranderen.
  • Als leider mis je de kans om vaardig te worden in het effectief doorhakken van knopen en doorpakken als er om verantwoordelijk leiderschap gevraagd wordt.
  • Als professional die werkt met en voor mensen, biedt pijn je de kans om mensen te motiveren en in beweging te krijgen. En helpt pijn je om meer plezier en positieve impact te bereiken.

Is de doelgroep voor jouw event dezelfde als de mijne? Dan verrijk ik graag jouw programma!

Neem contact op